2023-03-16

Nabór na stanowisko pracy

Chorzele, dnia 06.04.2023 r.

 

Ogłoszenie o wyniku naboru na wolne stanowisko pracy Opiekun w Żłobku Miejskim w Chorzelach w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika

 

Dyrektor Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy Opiekun nabór został nierozstrzygnięty.

 

Uzasadnienie

 

Komisja ds. przeprowadzenia naboru nie zarekomendowała nikogo do zatrudnienia, z powodu niespełnienia wymogów formalnych osoby uczestniczącej w rekrutacji. 

 

Dyrektor Miejskiego Zespołu Placówek
Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzel
mgr Elżbieta Kobus

                                                         

 


Chorzele,dnia15 marca 2023 roku

Dyrektor Miejskiego Zespołu Placówek Opieki
nad Dziećmi w Gminie Chorzele
ogłasza nabór na stanowisko pracy
OPIEKUN w Żłobku Miejskim Chorzelach w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownik

 

 

1)    Miejsce pracy: Miejski Zespół Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele

 

2)    Stanowisko pracy: opiekun

 

3)    Liczba miejsc pracy: 1 etat.

 

4)    Wymiar czasu pracy: pełen wymiar.

 

5)    Forma zatrudnienia: oferujemy zatrudnienie w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika (umowę  o pracę na zastępstwo)

 

6)    System czasu pracy: podstawowy, od poniedziałku do piątku

 

7)    Przewidywany termin zatrudnienia: kwiecień 2023 r.
 

 

Wymaganie niezbędne na stanowisko opiekuna:

 

Spełnienie wymagań określonych w art. 16 i art. 18 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi do lat 3 (j.. Dz. U. z 2022 r. poz. 1324) oraz art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.o pracownikach samorządowych (t.j.Dz.U.z2022 r.poz.530),tj.:

 

1)    obywatelstwo polskie,

 

2)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

 

3)    kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesno szkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub

 

4)    studia /studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju,wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach,edukacja pro rozwojowa,pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza,

 

5)    odbycienie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenia z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiadanie co najmniej wykształcenia:

 

a)    wyższego na dowolnym kierunku,którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem i odbycie 80-godzinnego szkolenia w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności  lub

 

b)    średniego/ średniego branżowego oraz:

 

·         posiadanie co najmniej rocznego doświadczenia w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 lub

 

·         przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbycie 280-godzinnego szkolenia, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających  na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna,

 

6)    danie rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,

 

7)    kandydat/ka nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu/jej zawieszona ani ograniczona,

 

8)    kandydat/ka wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,

 

9)    kandydat/ka nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne.

 

Jeżeli osoba, o której mowa w art. 16 ust. 2 pkt 2 lit. a ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi do lat 3 (t.j.Dz.U.z2021r.poz.75zpóźn.zm.),nie pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązana jest w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy na stanowisku opiekuna odbyć 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności.
 

Wymagania dodatkowe:

 

1)    znajomość języka angielskiego,

 

2)    aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych,

 

3)    znajomość ustawy o opiece nad dziećmi do lat 3,

 

4)    umiejętność pracy w zespole,

 

5)    kreatywność, umiejętność radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów,

 

6)    bardzo dobry kontakt z dziećmi,

 

7)    wysoka kultura osobista,

 

8)    mile widziane:

 

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  • podstawy medycyny ratunkowej (udzielanie pierwszej pomocy).

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje przede wszystkim:

 

1)    sprawowanie bezpośredniej opieki nad dziećmi, dbałość o ich zdrowie oraz prawidłowy rozwój fizyczny i psychiczny z uwzględnieniem indywidualnego wspomagania rozwoju dziecka oraz wspomagania rodziny w wychowaniu dziecka;

 

2)    zapewnienie dzieciom profesjonalnej opieki pielęgnacyjnej oraz edukacyjnej poprzez realizację zajęć zabawowych z elementami edukacji z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dzieci w tym dzieci niepełnosprawnych;

 

3)    wykonywanie codziennych czynności związanych z opieką nad dziećmi (karmienie, przewijanie, pielęgnacja, ubieranie itp.);

 

4)    realizacja programu opiekuńczo- wychowawczo - edukacyjnego poprzez różnorodność prowadzonych zajęć w oparciu o ramowy rozkład dnia;

 

5)    udzielenie pierwszej pomocy w przypadku zagrożenia życia dziecka;

 

6)    zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa, w tym również bezpieczeństwa epidemiologicznego;

 

7)    powiadamianie pielęgniarki o zauważonych objawach chorobowych u dzieci;

 

8)    współpraca z rodzicami dzieci uczęszczających na zajęcia, w szczególności przez prowadzenie konsultacji i udzielanie porad rodzicom w zakresie pracy z dziećmi mając na celu wspólną troskę o prawidłowy rozwój dziecka;

 

9)    współpraca z pozostałym personelem placówki w szczególności innymi opiekunami;

 

10)prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji pracy opiekuńczo-wychowawczej i edukacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami;

 

11)dbanie o porządek i wystrój pomieszczeń;

 

12) budowanie pozytywnego wizerunku zespołu oraz realizację podstawowych standardów opieki;
 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

1)    życiorys z opisem dotychczasowej ścieżki zawodowej (CV);

 

2)    list motywacyjny (podpisany przez kandydata);

 

3)    wypełniony kwestionariusz osobowy- (kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);

 

4)    kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone za zgodność z oryginałem);

 

5)    kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, referencje (poświadczone za zgodność z oryginałem);

 

6)    podpisane pisemne oświadczenia o (stanowiące załączniki do ogłoszenia):

 

a)    posiadaniu obywatelstwa polskiego,

 

b)    pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

 

c)    stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie,

 

d)    o nie byciu skazanym przez kandydata prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne oraz o nie figurowaniu w Rejestrze Sprawców Przestępstwna Tle Seksualnym. Kandydat przed nawiązaniem stosunku pracy będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie o niekaralności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy,

 

e)    nie pozbawieniu władzy rodzicielskiej oraz że nie została ona zawieszona ani ograniczona,

 

f)     obowiązku alimentacyjnym, w przypadku, gdy taki o bowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,

 

g)    poświadczenie dawania rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,

 

h)    wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji,

 

i)     o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zamieszczoną poniżej,

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Miejskim Zespole Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele w Chorzelach lub pocztą, w nieprzekraczalnym terminie do 28.03.2023r. do godz.12:00 na adres: Miejski Zespół Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele ul. Wesoła 1, 06-330 Chorzelew zamkniętej kopercie z dopiskiem :„Dotyczy naboru na stanowisko Opiekun w Żłobku Miejskim w Chorzelach” (z podaniem imienia i nazwiska). W przypadku nadesłania dokumentów za pomocą operatora pocztowego, o dacie złożenia decyduje data wpływu do Zespołu.

 

Dodatkowe informacje:

 

1.    Oferty, które wpłyną do Zespołu powyżej wymienionym terminie oraz oferty niekompletne,niebędąrozpatrywane.

 

2.    Zastrzega się prawo skontaktowania tylko z wybranymi kandydatami/kami, którzy spełnią wymogi formalne.

 

3.    Osoby, których aplikacje nie spełnią wymogów formalnych nie będą powiadamiane.

 

4.    Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele.

 

5.    Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.

 

Dyrektor Miejskiego Zespołu Placówek
Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzel
mgr Elżbieta Kobus

 

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..