DRUKUJ
2021-03-11

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu
publicznego - Żłobek

Ministersto Funduszy i Polityki Regionalnej ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa

 

Nazwa i adres podmiotu publicznego

 

Miejski Zespół Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele

 

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

 

Portal sprawozdawczy GUS

 

portal.stat.gov.pl

 

Urząd Statystyczny ul. St. Leszczyńskiego 48 20-068 Lublin

 

Numer identyfikacyjny REGON 36905484300000

 

Stan w dniu 01.01.2021 r.

 

Termin przekazania: do 31.03.2021 r.

 

Obowiązek przekazania danych wynika z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696, z późn. zm.).

 

Dane kontaktowe

 

E-mail sekretariatu podmiotu zlobek@zespolchorzele.pl

 

E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz zlobek@zespolchorzele.pl

 

Telefon kontaktowy 535875772

 

Data 2021-02-08

 

Miejscowość Chorzele

 

Lokalizacja siedziby podmiotu Województwo WOJ. MAZOWIECKIE

 

Powiat Powiat przasnyski

 

Gmina Chorzele (miasto)

 

Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:

 

nie dotyczy

 

W przypadku wskazania odpowiedzi „nie dotyczy” prosimy o podanie wyjaśnień:

 

W skład Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele wchodzą Żłobek Miejski w Chorzelach nr regon 14739109600000 oraz Klub Dziecięcy w Chorzelach nr regon 14739112700000. Jednostki te złożyły samodzielne raporty poprzez swoją sprawozdawczość statystyczną. Główne zadania Zespołu polegają na usprawnieniu pracy żłobka i klubu pod względem administracyjnym, księgowym, finansowym i kadrowym.

 

Dział 1. Dostępność architektoniczna

 

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:

 

brak odpowiedzi

 

1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?

 

brak odpowiedzi

 

2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych?

 

brak odpowiedzi

 

3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?

 

brak odpowiedzi

 

4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego?

 

brak odpowiedzi

 

5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób?

 

brak odpowiedzi

 

Dział 2. Dostępność cyfrowa

 

Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy UzD.

 

1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

 

Liczba stron: brak odpowiedzi

 

Liczba aplikacji: brak odpowiedzi

 

Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

 

ID a11y-url brak odpowiedzi

 

ID a11y-status brak odpowiedzi

 

ID a11y-data-sporzadzenie brak odpowiedzi

 

2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności

 

Liczba stron: brak odpowiedzi

 

Liczba aplikacji: brak odpowiedzi

 

Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

 

Adres strony internetowej brak odpowiedzi

 

Zgodność z UdC brak odpowiedzi

 

Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

 

Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania brak odpowiedzi

 

Zgodność z UdC brak odpowiedzi

 

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

 

1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?

 

a. Kontakt telefoniczny

 

brak odpowiedzi

 

b. Kontakt korespondencyjny

 

brak odpowiedzi

 

c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych

 

brak odpowiedzi

 

d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych

 

brak odpowiedzi

 

e. Przesyłanie faksów

 

brak odpowiedzi

 

f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online)

 

brak odpowiedzi

 

g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty

 

brak odpowiedzi

 

h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)

 

brak odpowiedzi

 

2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?

 

brak odpowiedzi

 

3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: (zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–c)

 

a. tekstu odczytywalnego maszynowo?

 

brak odpowiedzi

 

b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?

 

brak odpowiedzi

 

c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?

 

brak odpowiedzi

 

4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?

 

brak odpowiedzi

 

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

 

Uwaga: poniższe pytania odnoszą się do okresu sprawozdawczego – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r.

 

1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?

 

brak odpowiedzi

 

2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?

 

brak odpowiedzi

 

3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu?

 

brak odpowiedzi

 

4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?

 

brak odpowiedzi