DRUKUJ
2022-03-21

Koordynator do spraw dostępności

Monika Majewska

telefon: 297516540

 

e-mail: sekretariat@chorzele.pl

 

Do zadań koordynatora należy w szczególności:

 

1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd

 

2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności,określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,

 

3. monitorowanie działalności Burmistrza Miasta i Gminy Chorzele oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,

 

4. przedstawianie Burmistrzowi Miasta i Gminy Chorzele bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań

 

5. sporządzenie raportu zbiorczego o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

6. wsparcie kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Chorzele we wdrożeniu rozwiązań wymaganych ustawą z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.