DRUKUJ
2022-03-26

Rekrutacja dzieci do Żłobka Miejskiego w
Chorzelach

Informacja wraz ze wzorami formularzy

 

Podstawa prawna:

 

1. Ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3;

 

2. Statut Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele;

 

3. Statut Żłobka Miejskiego w Chorzelach;

 

4. Regulamin organizacyjny Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele;

 

5. Regulamin organizacyjny Żłobka Miejskiego w Chorzelach;

 

6. Regulamin rekrutacji dzieci do Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele

 

Wymagane dokumenty:

 

1.Wypełniona karta zgłoszenia dziecka do Żłobka Miejskiego w Chorzelach;

 

2. Zaświadczenia o zatrudnieniu rodziców;

 

3. Oświadczenie o miejscu zamieszkania dziecka;

 

4 .Oswiadczenie o samotnym wychowywaniu, dziecka kandydata do Żłobka Miejskiego w Chorzelach;

 

5. Oświadczenie o wielodzietności rodziny kandytata.

 

Dokumenty do pobrania w:

  1. Zarządzenie nr 3/2024 Dyrektora Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele z dnia 20 lutego 2024 roku
  2. Regulamin rekrutacji stanowi załącznik do Zarządzenie nr 2/2024 Dyrektora Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele z dnia 20 lutego 2024 roku

 

Sposób złożenia dokumentów:

 

Kartę z załącznikami należy złożyć do Dyrektora lub w zamkniętej kopercie wrzucając do skrzynki podawczej znajdującej się w przedsionku wejścia głównego Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele, ul. Wesoła 1, 06-330 Chorzele.

 

Opłaty:

 

Brak opłat

 

Przewidywany termin załatwienia sprawy:

 

Ustalony w regulaminie rekrutacji termin zakończenia procesu rekrutacji.

 

Sposób zakończenia postępowania:

 

Ogłoszenie wyników rekrutacji, decyzja o przyjęciu (bądź nie przyjęciu) dziecka.

 

Odpowiedzialność za realizację usługi publicznej - osoba, u której można uzyskać informacje na temat stanu zaawansowania sprawy:

 

Elżbieta Kobus – dyrektor Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele

 

Nr telefonu: 535 875 775

 

Godziny pracy:

 

poniedziałek – piątek: 7.30-15.30

 

Tryb odwoławczy:

 

W przypadku wydania decyzji odmownej, odwołanie wnosi się do dyrektora w ciągu 7 dni od dnia zakończenia rekrutacji.

 

Dane kontaktowe

 

Miejski Zespół Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele, ul. Wesoła 1, 06-330 Chorzele

 

telefon 535 875 772
 

e-mail: zlobek@zespolchorzele.pl