Kontynuacja pobytu dziecka w placówce
Informacja wraz ze wzorami formularzy
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3;
2. Statut Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele;
3. Statut Klubu Dziecięcego w Chorzelach;
4. Statut Żłobka Miejskiego w Chorzelach;
5. Regulamin organizacyjny Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele;
6. Regulamin organizacyjny Żłobka Miejskiego w Chorzelach;
7. Regulamin organizacyjny Klubu Dziecięcego w Chorzelach;
8. Regulamin rekrutacji dzieci do Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele
Wymagane dokumenty:
Wypełniona deklaracja o kontynuowaniu pobytu dziecka w placówce
Sposób złożenia dokumentów:
Deklarację należy złożyć do dyrektora Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziecmi w Gminie Chorzele lub w zamkniętej kopercie wrzucając do skrzynki podawczej znajdującej się w przedsionku wejścia głównego Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziecmi w Gminie Chorzele, ul.Wesoła 1, 06-330 Chorzele.
Opłaty:
Brak opłat
Przewidywany termin załatwienia sprawy:
Ustalony w regulaminie rekrutacji termin zakończenia procesu rekrutacji.
Sposób zakończenia postępowania:
Ogłoszenie wyników rekrutacji, decyzja o przyjęciu (bądź nie przyjęciu) dziecka.
Odpowiedzialność za realizację usługi publicznej - osoba, u której można uzyskać informacje na temat stanu zaawansowania sprawy:
Elżbieta Kobus – dyrektor Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele
Telenof: 535 875 772
Godziny pracy:
poniedziałek – piątek: 7.30-15.30
Tryb odwoławczy:
W przypadku wydania decyzji odmownej, odwołanie wnosi się do dyrektora w ciągu 7 dni od dnia zakończenia rekrutacji.
Dane kontaktowe
Miejski Zespół Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele, ul. Wesoła 1, 06-330 Chorzele
Telefon: 535875 772
e-mail: zlobek@zespolchorzele.pl