DRUKUJ
2022-03-26

Kontynuacja pobytu dziecka w placówce

Informacja wraz ze wzorami formularzy

 

Podstawa prawna:

 

1. Ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3;

 

2. Statut Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele;

 

3. Statut Klubu Dziecięcego w Chorzelach;

 

4. Statut Żłobka Miejskiego w Chorzelach;

 

5. Regulamin organizacyjny Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele;

 

6. Regulamin organizacyjny Żłobka Miejskiego w Chorzelach;

 

7. Regulamin organizacyjny Klubu Dziecięcego w Chorzelach;

 

8. Regulamin rekrutacji dzieci do Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele

 

Wymagane dokumenty:

 

Wypełniona deklaracja o kontynuowaniu pobytu dziecka w placówce

 

Sposób złożenia dokumentów:

 

Deklarację należy złożyć do dyrektora Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziecmi w Gminie Chorzele lub w zamkniętej kopercie wrzucając do skrzynki podawczej znajdującej się w przedsionku wejścia głównego Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziecmi w Gminie Chorzele, ul.Wesoła 1, 06-330 Chorzele.

 

Opłaty:

 

Brak opłat

 

Przewidywany termin załatwienia sprawy:

 

Ustalony w regulaminie rekrutacji termin zakończenia procesu rekrutacji.

 

Sposób zakończenia postępowania:

 

Ogłoszenie wyników rekrutacji, decyzja o przyjęciu (bądź nie przyjęciu) dziecka.

 

Odpowiedzialność za realizację usługi publicznej - osoba, u której można uzyskać informacje na temat stanu zaawansowania sprawy:

 

Elżbieta Kobus – dyrektor Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele

 

Telenof: 535 875 772

 

Godziny pracy:

 

poniedziałek – piątek: 7.30-15.30

 

Tryb odwoławczy:

 

W przypadku wydania decyzji odmownej, odwołanie wnosi się do dyrektora w ciągu 7 dni od dnia zakończenia rekrutacji.

 

Dane kontaktowe

 

Miejski Zespół Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele, ul. Wesoła 1, 06-330 Chorzele


Telefon: 535875 772

 

e-mail: zlobek@zespolchorzele.pl