DRUKUJ
2022-03-26

Skargi i wnioski

Informacja wraz ze wzorami formularzy

 

Podstawa prawna:

 

1. Kodeks postępowania administracyjnego

 

2. Rozorządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.

 

Wymagane dokumenty:

 

Pismo zawierające imię i nazwisko, adres, treść skargi/wniosku, podpis

 

Sposób złożenia dokumentów:

 

Pismo można złożyć do dyrektora Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziecmi w Gminie Chorzele,ul. Wesoła 1, 06-330 Chorzele, od poniedziałku do piątku w godz. od 07:30 do 15:30.

 

Opłaty:

 

Brak opłat

 

Przewidywany termin załatwienia sprawy:

 

- Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca od daty wpływu

 

- skargi i wnioski wymagające szczególnego rozpatrzenia nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wpływu

 

Sposób zakończenia postępowania:

 

Zawiadomienie wnoszącego skardę/wniosek o sposobie załatwienia sprawy.

 

Odpowiedzialność za realizację usługi publicznej - osoba, u której można uzyskać informacje na temat stanu zaawansowania sprawy:

 

Elżbieta Kobus – Dyrektor Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele

 

Telefon: 535875772

 

Godziny pracy:

 

poniedziałek – piątek: 7.30-15.30

 

Tryb odwoławczy:

 

Postepowanie skargowe jest samodzielnym, jednoinstacyjnym postępowaniem o charakterze uproszczonym, które kończy się wydaniem zawiadomienia.

 

Dane kontaktowe

 

Miejski Zespół Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele, ul. Wesoła 1, 06-330 Chorzele

 

Telefon: 535 875 772



e-mail: zlobek@zespolchorzele.pl