Ogłoszenie o wyniku naboru na wolne stanowisko pracy
Dyrektor Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele informuje, że w wyniku przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko pracy opiekun w Żłobku Miejskim w Chorzelach do zatrudnienia na w/w stanowisko została wybrana Pani Aneta Pękala zamieszkała Zaręby.
Pani Aneta Pękala spełniła wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o naborze na w/w stanowisko. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej Kandydatka wykazała się znajomością przepisów i zadań wykonywanych na w/w stanowisku. Komisja ds. przeprowadzenia naboru zarekomendowała do zatrudnienia w/w osobę jako pracownika w pełni przygotowanego do wykonywania zadań na w/w stanowisku bezpośrednio po jego objęciu.
Dyrektor Miejskiego Zespołu Placówek
Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele
mgr Elżbieta Kobus
Chorzele,dnia12 października 2022 r.
Dyrektor Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele ogłasza nabór na stanowisko pracy
Opiekun w Żłobku Miejskim Chorzelach w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika
1) Miejsce pracy: Miejski Zespół Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele
2) Stanowisko pracy:opiekun
3) Liczba miejsc pracy:1etat.
4) Wymiar czasu pracy:pełen wymiar.
5) Forma zatrudnienia: oferujemy zatrudnienie w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika (umowę o pracę na zastępstwo)
6) System czasu pracy: podstawowy, od poniedziałku do piątku
7) Przewidywany termin zatrudnienia: listopad 2022r.
Wymaganie niezbędne na stanowisko opiekuna:
Spełnienie wymagań określonych w art. 16 i art. 18 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi do lat 3 (j.. Dz. U. z 2022 r. poz. 1324) oraz art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.Dz.U.z2022 r.poz.530),tj.:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) kwalifikacje:pielęgniarki,położnej,opiekunki dziecięcej,nauczyciela wychowania przedszkolnego,nauczyciela edukacji wczesno szkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego,pedagoga społeczno-wychowawczego,pedagoga wczesnej edukacji,terapeuty pedagogicznego lub
4) studia /studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju,wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach,edukacja prorozwojowa,pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza,
5) odbycie nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenia z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiadanie co najmniej wykształcenia:
a) wyższegona dowolnym kierunku,którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem i odbycie 80-godzinnego szkolenia w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub
b) średniego/średniegobranżowegooraz:
· posiadanie co najmniej rocznego doświadczenia w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 lub
· przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbycie 280-godzinnego szkolenia, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych,polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna,
6) danie rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
7) kandydat/ka nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu/jej zawieszona ani ograniczona,
8) kandydat/ka wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
9) kandydat/ka nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym lub nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne.
Jeżeli osoba, o której mowa w art. 16 ust. 2 pkt 2 lit. a ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi do lat 3(t.j.Dz.U.z2021r.poz.75zpóźn.zm.),nie pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązana jest w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy na stanowisku opiekuna odbyć 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności.
Wymagania dodatkowe:
1) aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) umiejętność radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów,
4) znajomość ustawy o opiece nad dziećmi do lat3,
5) bardzo dobry kontakt z dziećmi,
6) wysoka kultura osobista,
7) kreatywność,
8) mile widziane:
· doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
· podstawy medycyny ratunkowej (udzielanie pierwszej pomocy).
Zakres obowiązków:
1) sprawowanie bezpośredniej opieki nad dziećmi, dbałość o ich zdrowie oraz prawidłowy rozwój fizyczny i psychiczny z uwzględnieniem indywidualnego wspomagania rozwoju dziecka oraz wspomagania rodziny w wychowaniu dziecka;
2) zapewnienie dzieciom profesjonalnej opieki pielęgnacyjnej oraz edukacyjnej poprzez realizację zajęć zabawowych z elementami edukacji z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dzieci w tym dzieci niepełnosprawnych;
3) wykonywanie codziennych czynności związanych z opieką nad dziećmi (karmienie, przewijanie, pielęgnacja, ubieranie itp.);
4) realizacja programu opiekuńczo- wychowawczo - edukacyjnego poprzez różnorodność prowadzonych zajęć w oparciu o ramowy rozkład dnia;
5) udzielenie pierwszej pomocy w przypadku zagrożenia życia dziecka;
6) zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa, w tym również bezpieczeństwa epidemiologicznego;
7) powiadamianie pielęgniarki o zauważonych objawach chorobowych u dzieci;
8) współpraca z rodzicami dzieci uczęszczających na zajęcia, w szczególności przez prowadzenie konsultacji i udzielanie porad rodzicom w zakresie pracy z dziećmi mając na celu wspólną troskę o prawidłowy rozwój dziecka;
9) współpraca z pozostałym personelem placówki w szczególności innymi opiekunami;
10) prawidłowe i systematyczne prowadzenie dokumentacji pracy opiekuńczo-wychowawczej i edukacyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
11) dbanie o porządek i wystrój pomieszczeń;
12) budowanie pozytywnego wizerunku zespołu oraz realizację podstawowych standardów opieki;
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) życiorys–curriculumvitae,
2) kwestionariusz osobowy dla celów rekrutacji( stanowiącyzałącznikdoogłoszenia);
3) list motywacyjny (podpisanyprzezkandydata);
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczonezazgodnośćzoryginałem);
5) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,referencje(poświadczoneza zgodnośćzoryginałem);
6) podpisane pisemne oświadczenia o (stanowiącezałącznikdoogłoszenia):
a) posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
c) stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie,
d) o nie byciu skazanym przez kandydata prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne oraz o nie figurowaniu w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Kandydat przed nawiązaniem stosunku pracy będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie o niekaralności wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed rozpoczęciem pracy,
e) nie pozbawieniu władzy rodzicielskiej oraz że nie została ona zawieszona ani ograniczona,
f) obowiązku alimentacyjnym,w przypadku,gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
g) poświadczenie dawania rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
h) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji,
i) o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zamieszczoną poniżej,
Termi i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Miejskim Zespole Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele w Chorzelach lub pocztą,w nieprzekraczalnym terminie do 28.10.2022r.do godz.12.00 na adres: Miejski Zespół Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele ul. Wesoła 1, 06-330 Chorzelew zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Opiekun w Żłobku Miejskim w Chorzelach” (z podaniem imienia i nazwiska). W przypadku nadesłania dokumentów za pomocą operatora pocztowego, o dacie złożenia decyduje data wpływu do Zespołu.
Dodatkowe informacje:
1. Oferty, które wpłyną do Zespołu powyżej wymienionym terminie oraz oferty niekompletne,niebędąrozpatrywane.
2. Zastrzega się prawo skontaktowania tylko z wybranymi kandydatami/kami, którzy spełnią wymogi formalne.
3. Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.
Dyrektor Miejskiego Zespołu Placówek
Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele
mgr Elżbieta Kobus