Koordynator do spraw dostępności
Monika Majewska
telefon: 297516540
e-mail: sekretariat@chorzele.pl
Do zadań koordynatora należy w szczególności:
1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd
2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności,określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
3. monitorowanie działalności Burmistrza Miasta i Gminy Chorzele oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
4. przedstawianie Burmistrzowi Miasta i Gminy Chorzele bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań
5. sporządzenie raportu zbiorczego o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
6. wsparcie kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Chorzele we wdrożeniu rozwiązań wymaganych ustawą z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.