Zarządzenie nr 22/2020
Dyrektora Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele
z dnia 7 października 2020 roku
w sprawie zmiany Regulaminu Przydziału Środków Ochrony Indywidualnej Odzieży i Obuwia Roboczego pracowników Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele
Na podstawie art. 2376 – 23710 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) oraz § 46 Regulaminu Pracy Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele (załącznik do zarządzenia nr 1/2018 Dyrektora Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele z dnia 2 stycznia 2018r.) zarządzam, co następuje:
§1.
Zmienia się treść Regulaminu Przydziału Środków Ochrony Indywidualnej Odzieży i Obuwia Roboczego Pracownikom Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 6/2018 Dyrektora Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele z dnia 2 stycznia 2018 i nadaje mu się brzmienie jak w załącznik do niniejszego zarządzenia.
§2.
Wprowadzam obowiązek stosowania przez pracowników na poszczególnych stanowiskach pracy środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego, określonych w regulaminie o którym mowa w §1.
§3.
Zapoznanie wszystkich pracowników z regulaminem oraz wykonanie zarządzenia powierza się intendentowi.
§4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 2 listopada 2020 r. podpisania.
Dyrektor Miejskiego Zespołu Placówek
Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele
mgr Elżbieta Kobus