Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2021-03-11 11:08:04  Elżbieta Kobus

Utworzono artykuł 420885 o nazwie 'Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego - Żłobek '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste420885
user_idpuste2500304
resource_idpuste1870
namepusteRaport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego - Żłobek
category_idpuste64371
language_idpuste1
shortpusteRAPORT
fullpuste

Raport o stanie zapewnienia dostęności podmiotu publicznego

publishfrompuste2021-03-11 00:00:00
_activepuste1
slugpusteraport-o-stanie-zapewnienia-dostepnosci-podmiotu-publicznego-zlobek
2021-03-11 11:10:59  Elżbieta Kobus
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2022-03-21 14:02:46  Adam Aksamit

Pole full zmieniło wartość z '<p> Raport o stanie zapewnienia dostęności podmiotu publicznego</p> ' na ' <p>Raport o stanie zapewnienia dostęności podmiotu publicznego</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Raport o stanie zapewnienia dostęności podmiotu publicznego

Raport o stanie zapewnienia dostęności podmiotu publicznego

2022-03-27 11:15:20  Adam Aksamit

Pole short zmieniło wartość z 'RAPORT' na 'raport o stanie zapewnienia dostępności'

Pole full zmieniło wartość z ' <p>Raport o stanie zapewnienia dostęności podmiotu publicznego</p> ' na ' <p><strong>Ministersto Funduszy i Polityki Regionalnej ul. Wsp&oacute;lna 2/4, 00-926 Warszawa</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Nazwa i adres podmiotu publicznego</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>Miejski Zesp&oacute;ł Plac&oacute;wek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele</p> <p>&nbsp;</p> <h2 style="text-align: center;">Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego</h2> <p>&nbsp;</p> <p>Portal sprawozdawczy GUS</p> <p>&nbsp;</p> <p>portal.stat.gov.pl</p> <p>&nbsp;</p> <p>Urząd Statystyczny ul. St. Leszczyńskiego 48 20-068 Lublin</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Numer identyfikacyjny REGON</strong> 36905484300000</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Stan w dniu</strong> 01.01.2021 r.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Termin przekazania:</strong> do 31.03.2021 r.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Obowiązek przekazania danych wynika z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696, z p&oacute;źn. zm.).</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Dane kontaktowe</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>E-mail sekretariatu podmiotu</strong> zlobek@zespolchorzele.pl</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>E-mail kontaktowy osoby, kt&oacute;ra wypełniła formularz</strong> zlobek@zespolchorzele.pl</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Telefon kontaktowy</strong> 535875772</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Data</strong> 2021-02-08</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Miejscowość</strong> Chorzele</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Lokalizacja siedziby podmiotu</strong> Wojew&oacute;dztwo WOJ. MAZOWIECKIE</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Powiat</strong> Powiat przasnyski</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Gmina </strong>Chorzele (miasto)</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami (UzD) do:</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>nie dotyczy</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>W przypadku wskazania odpowiedzi &bdquo;nie dotyczy&rdquo; prosimy o podanie wyjaśnień:</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>W skład Miejskiego Zespołu Plac&oacute;wek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele wchodzą Żłobek Miejski w Chorzelach nr regon 14739109600000 oraz Klub Dziecięcy w Chorzelach nr regon 14739112700000. Jednostki te złożyły samodzielne raporty poprzez swoją sprawozdawczość statystyczną. Gł&oacute;wne zadania Zespołu polegają na usprawnieniu pracy żłobka i klubu pod względem administracyjnym, księgowym, finansowym i kadrowym.</p> <p>&nbsp;</p> <h2>Dział 1. Dostępność architektoniczna</h2> <p>&nbsp;</p> <p>Liczba budynk&oacute;w, w kt&oacute;rych podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesant&oacute;w:</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, kt&oacute;re umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w spos&oacute;b wizualny i dotykowy lub głosowy?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynk&oacute;w) osobie korzystającej z psa asystującego?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynk&oacute;w) osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny spos&oacute;b?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <h2>Dział 2. Dostępność cyfrowa</h2> <p>&nbsp;</p> <p>Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiot&oacute;w publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy UzD.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla kt&oacute;rych podmiot posiada deklarację dostępności</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Liczba stron:</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Liczba aplikacji: </strong>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla kt&oacute;rych podmiot posiada deklarację dostępności</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>ID a11y-url</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>ID a11y-status</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>ID a11y-data-sporzadzenie</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla kt&oacute;rych podmiot nie posiada deklaracji dostępności</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Liczba stron:</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Liczba aplikacji:</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla kt&oacute;rych podmiot nie posiada deklaracji dostępności:</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Adres strony internetowej</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Zgodność z UdC</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla kt&oacute;rych podmiot nie posiada deklaracji dostępności:</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Zgodność z UdC</strong> brak odpowiedzi</p> <h2>&nbsp;</h2> <h2>Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna</h2> <p>&nbsp;</p> <p><strong>1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposob&oacute;w/środk&oacute;w wspierających komunikowanie się?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>a. Kontakt telefoniczny</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>b. Kontakt korespondencyjny</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikator&oacute;w internetowych</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikator&oacute;w internetowych</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>e. Przesyłanie faks&oacute;w</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online)</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>g. Pomoc tłumacza języka migowego &ndash; kontakt osobisty</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi os&oacute;b słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (gł&oacute;wnych zadaniach podmiotu) w postaci: (zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a&ndash;c)</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>a. tekstu odczytywalnego maszynowo?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym &ndash; tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. &ndash; na wniosek osoby ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <h2>Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym</h2> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Uwaga: poniższe pytania odnoszą się do okresu sprawozdawczego &ndash; tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r.</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w spos&oacute;b inny niż wymienione wyżej?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
shortRAPORTraport o stanie zapewnienia dostępności
full

Raport o stanie zapewnienia dostęności podmiotu publicznego

Ministersto Funduszy i Polityki Regionalnej ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa

 

Nazwa i adres podmiotu publicznego

 

Miejski Zespół Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele

 

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

 

Portal sprawozdawczy GUS

 

portal.stat.gov.pl

 

Urząd Statystyczny ul. St. Leszczyńskiego 48 20-068 Lublin

 

Numer identyfikacyjny REGON 36905484300000

 

Stan w dniu 01.01.2021 r.

 

Termin przekazania: do 31.03.2021 r.

 

Obowiązek przekazania danych wynika z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696, z późn. zm.).

 

Dane kontaktowe

 

E-mail sekretariatu podmiotu zlobek@zespolchorzele.pl

 

E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz zlobek@zespolchorzele.pl

 

Telefon kontaktowy 535875772

 

Data 2021-02-08

 

Miejscowość Chorzele

 

Lokalizacja siedziby podmiotu Województwo WOJ. MAZOWIECKIE

 

Powiat Powiat przasnyski

 

Gmina Chorzele (miasto)

 

Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:

 

nie dotyczy

 

W przypadku wskazania odpowiedzi „nie dotyczy” prosimy o podanie wyjaśnień:

 

W skład Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele wchodzą Żłobek Miejski w Chorzelach nr regon 14739109600000 oraz Klub Dziecięcy w Chorzelach nr regon 14739112700000. Jednostki te złożyły samodzielne raporty poprzez swoją sprawozdawczość statystyczną. Główne zadania Zespołu polegają na usprawnieniu pracy żłobka i klubu pod względem administracyjnym, księgowym, finansowym i kadrowym.

 

Dział 1. Dostępność architektoniczna

 

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:

 

brak odpowiedzi

 

1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?

 

brak odpowiedzi

 

2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych?

 

brak odpowiedzi

 

3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?

 

brak odpowiedzi

 

4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego?

 

brak odpowiedzi

 

5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób?

 

brak odpowiedzi

 

Dział 2. Dostępność cyfrowa

 

Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy UzD.

 

1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

 

Liczba stron: brak odpowiedzi

 

Liczba aplikacji: brak odpowiedzi

 

Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

 

ID a11y-url brak odpowiedzi

 

ID a11y-status brak odpowiedzi

 

ID a11y-data-sporzadzenie brak odpowiedzi

 

2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności

 

Liczba stron: brak odpowiedzi

 

Liczba aplikacji: brak odpowiedzi

 

Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

 

Adres strony internetowej brak odpowiedzi

 

Zgodność z UdC brak odpowiedzi

 

Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

 

Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania brak odpowiedzi

 

Zgodność z UdC brak odpowiedzi

 

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

 

1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?

 

a. Kontakt telefoniczny

 

brak odpowiedzi

 

b. Kontakt korespondencyjny

 

brak odpowiedzi

 

c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych

 

brak odpowiedzi

 

d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych

 

brak odpowiedzi

 

e. Przesyłanie faksów

 

brak odpowiedzi

 

f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online)

 

brak odpowiedzi

 

g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty

 

brak odpowiedzi

 

h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)

 

brak odpowiedzi

 

2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?

 

brak odpowiedzi

 

3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: (zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–c)

 

a. tekstu odczytywalnego maszynowo?

 

brak odpowiedzi

 

b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?

 

brak odpowiedzi

 

c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?

 

brak odpowiedzi

 

4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?

 

brak odpowiedzi

 

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

 

Uwaga: poniższe pytania odnoszą się do okresu sprawozdawczego – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r.

 

1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?

 

brak odpowiedzi

 

2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?

 

brak odpowiedzi

 

3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu?

 

brak odpowiedzi

 

4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?

 

brak odpowiedzi

 

2022-03-27 11:16:43  Adam Aksamit

Pole full zmieniło wartość z ' <p><strong>Ministersto Funduszy i Polityki Regionalnej ul. Wsp&oacute;lna 2/4, 00-926 Warszawa</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Nazwa i adres podmiotu publicznego</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>Miejski Zesp&oacute;ł Plac&oacute;wek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele</p> <p>&nbsp;</p> <h2 style="text-align: center;">Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego</h2> <p>&nbsp;</p> <p>Portal sprawozdawczy GUS</p> <p>&nbsp;</p> <p>portal.stat.gov.pl</p> <p>&nbsp;</p> <p>Urząd Statystyczny ul. St. Leszczyńskiego 48 20-068 Lublin</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Numer identyfikacyjny REGON</strong> 36905484300000</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Stan w dniu</strong> 01.01.2021 r.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Termin przekazania:</strong> do 31.03.2021 r.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Obowiązek przekazania danych wynika z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696, z p&oacute;źn. zm.).</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Dane kontaktowe</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>E-mail sekretariatu podmiotu</strong> zlobek@zespolchorzele.pl</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>E-mail kontaktowy osoby, kt&oacute;ra wypełniła formularz</strong> zlobek@zespolchorzele.pl</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Telefon kontaktowy</strong> 535875772</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Data</strong> 2021-02-08</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Miejscowość</strong> Chorzele</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Lokalizacja siedziby podmiotu</strong> Wojew&oacute;dztwo WOJ. MAZOWIECKIE</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Powiat</strong> Powiat przasnyski</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Gmina </strong>Chorzele (miasto)</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami (UzD) do:</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>nie dotyczy</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>W przypadku wskazania odpowiedzi &bdquo;nie dotyczy&rdquo; prosimy o podanie wyjaśnień:</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>W skład Miejskiego Zespołu Plac&oacute;wek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele wchodzą Żłobek Miejski w Chorzelach nr regon 14739109600000 oraz Klub Dziecięcy w Chorzelach nr regon 14739112700000. Jednostki te złożyły samodzielne raporty poprzez swoją sprawozdawczość statystyczną. Gł&oacute;wne zadania Zespołu polegają na usprawnieniu pracy żłobka i klubu pod względem administracyjnym, księgowym, finansowym i kadrowym.</p> <p>&nbsp;</p> <h2>Dział 1. Dostępność architektoniczna</h2> <p>&nbsp;</p> <p>Liczba budynk&oacute;w, w kt&oacute;rych podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesant&oacute;w:</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, kt&oacute;re umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w spos&oacute;b wizualny i dotykowy lub głosowy?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynk&oacute;w) osobie korzystającej z psa asystującego?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynk&oacute;w) osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny spos&oacute;b?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <h2>Dział 2. Dostępność cyfrowa</h2> <p>&nbsp;</p> <p>Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiot&oacute;w publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy UzD.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla kt&oacute;rych podmiot posiada deklarację dostępności</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Liczba stron:</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Liczba aplikacji: </strong>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla kt&oacute;rych podmiot posiada deklarację dostępności</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>ID a11y-url</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>ID a11y-status</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>ID a11y-data-sporzadzenie</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla kt&oacute;rych podmiot nie posiada deklaracji dostępności</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Liczba stron:</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Liczba aplikacji:</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla kt&oacute;rych podmiot nie posiada deklaracji dostępności:</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Adres strony internetowej</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Zgodność z UdC</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla kt&oacute;rych podmiot nie posiada deklaracji dostępności:</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Zgodność z UdC</strong> brak odpowiedzi</p> <h2>&nbsp;</h2> <h2>Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna</h2> <p>&nbsp;</p> <p><strong>1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposob&oacute;w/środk&oacute;w wspierających komunikowanie się?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>a. Kontakt telefoniczny</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>b. Kontakt korespondencyjny</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikator&oacute;w internetowych</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikator&oacute;w internetowych</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>e. Przesyłanie faks&oacute;w</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online)</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>g. Pomoc tłumacza języka migowego &ndash; kontakt osobisty</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi os&oacute;b słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (gł&oacute;wnych zadaniach podmiotu) w postaci: (zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a&ndash;c)</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>a. tekstu odczytywalnego maszynowo?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym &ndash; tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. &ndash; na wniosek osoby ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <h2>Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym</h2> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Uwaga: poniższe pytania odnoszą się do okresu sprawozdawczego &ndash; tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r.</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w spos&oacute;b inny niż wymienione wyżej?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> ' na ' <p><strong>Ministersto Funduszy i Polityki Regionalnej ul. Wsp&oacute;lna 2/4, 00-926 Warszawa</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Nazwa i adres podmiotu publicznego</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>Miejski Zesp&oacute;ł Plac&oacute;wek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele</p> <p>&nbsp;</p> <h2 style="text-align: center;">Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego</h2> <p>&nbsp;</p> <p>Portal sprawozdawczy GUS</p> <p>&nbsp;</p> <p>portal.stat.gov.pl</p> <p>&nbsp;</p> <p>Urząd Statystyczny ul. St. Leszczyńskiego 48 20-068 Lublin</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Numer identyfikacyjny REGON</strong> 36905484300000</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Stan w dniu</strong> 01.01.2021 r.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Termin przekazania:</strong> do 31.03.2021 r.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Obowiązek przekazania danych wynika z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696, z p&oacute;źn. zm.).</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Dane kontaktowe</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>E-mail sekretariatu podmiotu</strong> zlobek@zespolchorzele.pl</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>E-mail kontaktowy osoby, kt&oacute;ra wypełniła formularz</strong> zlobek@zespolchorzele.pl</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Telefon kontaktowy</strong> 535875772</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Data</strong> 2021-02-08</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Miejscowość</strong> Chorzele</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Lokalizacja siedziby podmiotu</strong> Wojew&oacute;dztwo WOJ. MAZOWIECKIE</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Powiat</strong> Powiat przasnyski</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Gmina </strong>Chorzele (miasto)</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami (UzD) do:</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>nie dotyczy</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>W przypadku wskazania odpowiedzi &bdquo;nie dotyczy&rdquo; prosimy o podanie wyjaśnień:</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>W skład Miejskiego Zespołu Plac&oacute;wek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele wchodzą Żłobek Miejski w Chorzelach nr regon 14739109600000 oraz Klub Dziecięcy w Chorzelach nr regon 14739112700000. Jednostki te złożyły samodzielne raporty poprzez swoją sprawozdawczość statystyczną. Gł&oacute;wne zadania Zespołu polegają na usprawnieniu pracy żłobka i klubu pod względem administracyjnym, księgowym, finansowym i kadrowym.</p> <p>&nbsp;</p> <h2>Dział 1. Dostępność architektoniczna</h2> <p>&nbsp;</p> <p>Liczba budynk&oacute;w, w kt&oacute;rych podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesant&oacute;w:</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, kt&oacute;re umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w spos&oacute;b wizualny i dotykowy lub głosowy?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynk&oacute;w) osobie korzystającej z psa asystującego?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p>5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynk&oacute;w) osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny spos&oacute;b?</p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <h2>Dział 2. Dostępność cyfrowa</h2> <p>&nbsp;</p> <p>Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiot&oacute;w publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy UzD.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla kt&oacute;rych podmiot posiada deklarację dostępności</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Liczba stron:</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Liczba aplikacji: </strong>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla kt&oacute;rych podmiot posiada deklarację dostępności</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>ID a11y-url</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>ID a11y-status</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>ID a11y-data-sporzadzenie</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla kt&oacute;rych podmiot nie posiada deklaracji dostępności</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Liczba stron:</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Liczba aplikacji:</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla kt&oacute;rych podmiot nie posiada deklaracji dostępności:</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Adres strony internetowej</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Zgodność z UdC</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla kt&oacute;rych podmiot nie posiada deklaracji dostępności:</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania</strong> brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Zgodność z UdC</strong> brak odpowiedzi</p> <h2>&nbsp;</h2> <h2>Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna</h2> <p>&nbsp;</p> <p><strong>1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposob&oacute;w/środk&oacute;w wspierających komunikowanie się?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>a. Kontakt telefoniczny</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>b. Kontakt korespondencyjny</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikator&oacute;w internetowych</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikator&oacute;w internetowych</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>e. Przesyłanie faks&oacute;w</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online)</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>g. Pomoc tłumacza języka migowego &ndash; kontakt osobisty</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi os&oacute;b słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (gł&oacute;wnych zadaniach podmiotu) w postaci: (zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a&ndash;c)</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>a. tekstu odczytywalnego maszynowo?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym &ndash; tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. &ndash; na wniosek osoby ze szczeg&oacute;lnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <h2>Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym</h2> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Uwaga: poniższe pytania odnoszą się do okresu sprawozdawczego &ndash; tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r.</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w spos&oacute;b inny niż wymienione wyżej?</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>brak odpowiedzi</p> <p>&nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Ministersto Funduszy i Polityki Regionalnej ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa

 

Nazwa i adres podmiotu publicznego

 

Miejski Zespół Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele

 

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

 

Portal sprawozdawczy GUS

 

portal.stat.gov.pl

 

Urząd Statystyczny ul. St. Leszczyńskiego 48 20-068 Lublin

 

Numer identyfikacyjny REGON 36905484300000

 

Stan w dniu 01.01.2021 r.

 

Termin przekazania: do 31.03.2021 r.

 

Obowiązek przekazania danych wynika z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696, z późn. zm.).

 

Dane kontaktowe

 

E-mail sekretariatu podmiotu zlobek@zespolchorzele.pl

 

E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz zlobek@zespolchorzele.pl

 

Telefon kontaktowy 535875772

 

Data 2021-02-08

 

Miejscowość Chorzele

 

Lokalizacja siedziby podmiotu Województwo WOJ. MAZOWIECKIE

 

Powiat Powiat przasnyski

 

Gmina Chorzele (miasto)

 

Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:

 

nie dotyczy

 

W przypadku wskazania odpowiedzi „nie dotyczy” prosimy o podanie wyjaśnień:

 

W skład Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele wchodzą Żłobek Miejski w Chorzelach nr regon 14739109600000 oraz Klub Dziecięcy w Chorzelach nr regon 14739112700000. Jednostki te złożyły samodzielne raporty poprzez swoją sprawozdawczość statystyczną. Główne zadania Zespołu polegają na usprawnieniu pracy żłobka i klubu pod względem administracyjnym, księgowym, finansowym i kadrowym.

 

Dział 1. Dostępność architektoniczna

 

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:

 

brak odpowiedzi

 

1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?

 

brak odpowiedzi

 

2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych?

 

brak odpowiedzi

 

3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?

 

brak odpowiedzi

 

4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego?

 

brak odpowiedzi

 

5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób?

 

brak odpowiedzi

 

Dział 2. Dostępność cyfrowa

 

Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy UzD.

 

1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

 

Liczba stron: brak odpowiedzi

 

Liczba aplikacji: brak odpowiedzi

 

Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

 

ID a11y-url brak odpowiedzi

 

ID a11y-status brak odpowiedzi

 

ID a11y-data-sporzadzenie brak odpowiedzi

 

2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności

 

Liczba stron: brak odpowiedzi

 

Liczba aplikacji: brak odpowiedzi

 

Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

 

Adres strony internetowej brak odpowiedzi

 

Zgodność z UdC brak odpowiedzi

 

Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

 

Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania brak odpowiedzi

 

Zgodność z UdC brak odpowiedzi

 

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

 

1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?

 

a. Kontakt telefoniczny

 

brak odpowiedzi

 

b. Kontakt korespondencyjny

 

brak odpowiedzi

 

c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych

 

brak odpowiedzi

 

d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych

 

brak odpowiedzi

 

e. Przesyłanie faksów

 

brak odpowiedzi

 

f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online)

 

brak odpowiedzi

 

g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty

 

brak odpowiedzi

 

h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)

 

brak odpowiedzi

 

2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?

 

brak odpowiedzi

 

3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: (zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–c)

 

a. tekstu odczytywalnego maszynowo?

 

brak odpowiedzi

 

b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?

 

brak odpowiedzi

 

c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?

 

brak odpowiedzi

 

4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?

 

brak odpowiedzi

 

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

 

Uwaga: poniższe pytania odnoszą się do okresu sprawozdawczego – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r.

 

1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?

 

brak odpowiedzi

 

2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?

 

brak odpowiedzi

 

3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu?

 

brak odpowiedzi

 

4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?

 

brak odpowiedzi

 

Ministersto Funduszy i Polityki Regionalnej ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa

 

Nazwa i adres podmiotu publicznego

 

Miejski Zespół Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele

 

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

 

Portal sprawozdawczy GUS

 

portal.stat.gov.pl

 

Urząd Statystyczny ul. St. Leszczyńskiego 48 20-068 Lublin

 

Numer identyfikacyjny REGON 36905484300000

 

Stan w dniu 01.01.2021 r.

 

Termin przekazania: do 31.03.2021 r.

 

Obowiązek przekazania danych wynika z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696, z późn. zm.).

 

Dane kontaktowe

 

E-mail sekretariatu podmiotu zlobek@zespolchorzele.pl

 

E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz zlobek@zespolchorzele.pl

 

Telefon kontaktowy 535875772

 

Data 2021-02-08

 

Miejscowość Chorzele

 

Lokalizacja siedziby podmiotu Województwo WOJ. MAZOWIECKIE

 

Powiat Powiat przasnyski

 

Gmina Chorzele (miasto)

 

Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:

 

nie dotyczy

 

W przypadku wskazania odpowiedzi „nie dotyczy” prosimy o podanie wyjaśnień:

 

W skład Miejskiego Zespołu Placówek Opieki nad Dziećmi w Gminie Chorzele wchodzą Żłobek Miejski w Chorzelach nr regon 14739109600000 oraz Klub Dziecięcy w Chorzelach nr regon 14739112700000. Jednostki te złożyły samodzielne raporty poprzez swoją sprawozdawczość statystyczną. Główne zadania Zespołu polegają na usprawnieniu pracy żłobka i klubu pod względem administracyjnym, księgowym, finansowym i kadrowym.

 

Dział 1. Dostępność architektoniczna

 

Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:

 

brak odpowiedzi

 

1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?

 

brak odpowiedzi

 

2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych?

 

brak odpowiedzi

 

3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?

 

brak odpowiedzi

 

4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego?

 

brak odpowiedzi

 

5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób?

 

brak odpowiedzi

 

Dział 2. Dostępność cyfrowa

 

Dane w tym dziale odnoszą się do zgodności z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U. 2019 poz. 848), zwaną UdC, w związku z art. 2 oraz art. 6 pkt 2 ustawy UzD.

 

1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

 

Liczba stron: brak odpowiedzi

 

Liczba aplikacji: brak odpowiedzi

 

Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

 

ID a11y-url brak odpowiedzi

 

ID a11y-status brak odpowiedzi

 

ID a11y-data-sporzadzenie brak odpowiedzi

 

2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności

 

Liczba stron: brak odpowiedzi

 

Liczba aplikacji: brak odpowiedzi

 

Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

 

Adres strony internetowej brak odpowiedzi

 

Zgodność z UdC brak odpowiedzi

 

Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

 

Nazwa aplikacji mobilnej i adres do jej pobrania brak odpowiedzi

 

Zgodność z UdC brak odpowiedzi

 

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

 

1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?

 

a. Kontakt telefoniczny

 

brak odpowiedzi

 

b. Kontakt korespondencyjny

 

brak odpowiedzi

 

c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych

 

brak odpowiedzi

 

d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych

 

brak odpowiedzi

 

e. Przesyłanie faksów

 

brak odpowiedzi

 

f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online)

 

brak odpowiedzi

 

g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty

 

brak odpowiedzi

 

h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)

 

brak odpowiedzi

 

2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?

 

brak odpowiedzi

 

3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci: (zaznaczyć jedną odpowiedź dla każdego sposobu/środka wymienionego w podpunktach a–c)

 

a. tekstu odczytywalnego maszynowo?

 

brak odpowiedzi

 

b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?

 

brak odpowiedzi

 

c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?

 

brak odpowiedzi

 

4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?

 

brak odpowiedzi

 

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

 

Uwaga: poniższe pytania odnoszą się do okresu sprawozdawczego – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r.

 

1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?

 

brak odpowiedzi

 

2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?

 

brak odpowiedzi

 

3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu?

 

brak odpowiedzi

 

4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?

 

brak odpowiedzi

 

2022-03-27 11:16:44  Adam Aksamit

Załączono plik 946352

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste4624672
user_idpuste2506837
fobject_idpuste946352
resource_idpuste1870
modelpusteArticle
foreign_idpuste420885
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..